28 april

Allt jag skrivit på sista tiden har hamnat som utkast. Varför vet jag faktiskt inte, har bara blivit så. Kanske för att jag inte har någon ork, kanske för att det är såna inlägg som handlar om allt, precis allt. Jag har slängt ut hela mitt hjärta i inläggen men sedan varit för lat för att de ska publiceras.
 
Annars,
Så fördriver jag tiden med att kolla på fotboll.
På onsdag jobbar jag min sista dag här på jobbet, sen är mitt uppdrag slut.
I lördags tatuerade jag mig, två stycken faktiskt, en pytteliten dock. Bilder kommer när de läkt ordentligt!
Jag har också på sista tiden slängt ut mitt hjärta till en person som inte tar hand om det ordentligt.
Så det är en less tjej som skriver detta. Men ville ändå kika in här och säga hej.
 
Återkommer säkert sen när min stress för detta jobb har lagt sig. Om inte fotbollen kommer i vägen.... haha.
Allt och ingenting | |
Upp