Buzzador - Garnier Nordics #GarnierFamily

Jag har fått äran att under 28 dagar testat flera olika produkter ifrån Garnier. Nu är det dags för slutrapporten och därför tänkte jag skriva ett inlägg eftersom att jag nu vet vad jag tycker om alla dessa produkter. Vi börjar med de tre produkter som jag har köpt hem ett flertal gånger nu i flera år..
Deras serie Goodbye Damage har varit ett återkommande gäst i mitt badrum de senaste åren. De doftar gudomligt och gör mitt färgskadade hår glansigt och mjukt. Jag rekommenderar dessa alla gånger och ett stort plus att de har uppdaterat förpackningarna till det bättre!
 
PureActive Sensitive är en serie som innehåller bla salicylsyra. Dessa ska vara bra för finnar och andra orenheter i hyn. Tyvärr gillar jag inte doften alls, den luktar alldeles för skogigt och lite smutsigt.. Svårt att beskriva precis vad jag menar men. Fuktkrämen har en bra konsistens, den är tunn och sjunker lätt in i huden. Tonern är i gele konsistens och det gillar jag inte alls, denna ger mig också små röda prickar i ansiktet direkt efter användningen. Washen som är tvålfri är det jag skulle rekommendera, men ha med er att ni måste använda fuktkräm av något slag efteråt så huden tyvärr känns lite stram och torr.
 
Micellar har jag också testat förut, denna produkt får mina ögon att svida så därför köpte jag denna produkt enbart en gång och aldrig igen. Idag har jag ett annat märke som jag föredrag. Dock är gel tvätten ganska bra, den löddrar inte så att man får allt lödder upp i näsan och den är doftfri.
 
Sist och faktiskt minst är denna solskyddsspray. Toppen att det är 50! Toppen att den åker in i huden direkt! Tyvärr håller man på att kvävas varje gång denna sprayas i närheten då doften är alldeles för stark. Använde den överallt förutom i ansiktet pga det.
 
Allt och ingenting | | Kommentera |
Upp