#MCM - Man Crush Monday

Idag är en trist måndag. En grå, mulen och bläig måndag. Alla måndagar är inte såhär hemska, lovar!
..Men istället för att skriva ett inlägg om hur grått livet är idag så kör jag ett lite roligare inlägg istället.
 
De som hänger på twitter och instagram vet säkert vad hashtag MCM betyder. Man crush monday.
Precis som det låter så innebär detta en man som man känner lite extra för just denna måndag.
Du kan alltså välja en ny man crush nästa måndag.. Om du skulle vilja det.
SJÄLVKLART finns det för kvinnor också. Men då heter det WCW. Woman crush wednesday.
 
Hur som.
Här är min MCM denna gråa måndag.
 
James McAvoy.
 
Ni kanske känner igen honom från första Narnia filmen? Kanske de senaste X-men filmerna?
Eller tittar ni på chick flicks som jag och känner igen honom från Penelope och Becoming Jane?
Eller gillar ni mer action och pangpang och känner igen honom från Wanted eller Welcome to the punch?
Anyhow. Så tror jag inte att ni har missat denna man. Han har dykt upp på er filmduk någon gång. 
 
Har haft en crush på honom sedan ett par år tillbaka, läs ca 8 år. Men vem räknar?  he he hehehe
 
Han är nya ansiktet för Pradas fall/winter collection 14/15. Det är väll lite coolt?
Bilderna är dessutom tagna av ingen mindre än Annie Leibovitz. Vilket gör allting ännu mera coolt. 
 
 
Så till ära av detta har jag tagit fram varje sak denna man har gjort i sin karriär och ska nu börja titta igenom allt! ♥
 
Allt och ingenting | | Kommentera |
Upp