Buzzador - Arla Grekisk Yoghurt

 
Jag har fått testa denna yoghurt genon Buzzador
 
Arla mild grekisk yoghurt har kommit med två nya smaker vanilj och passionsfrukt!
Eftersom att jag ÄLSKAR passionsfrukter så valde jag självklart den smaken.
Vanligtvis brukar den smaken vara svår att få till, den kan smaka extremt konstgjort och bara usch.
Denna har en mild och fräsch smak av passionsfrukt, yoghurten är tjock och krämig (precis som grekisk yoghurt brukar vara).
Den är ganska fet men jag tycker ändå att den är god.
Har sett flera som skrivit att den är alldeles för söt men det är något jag inte alls har upplevt,
jag tycker den är lite mer åt det sura hållet, på ett bra sätt!
 
Jag ger denna är bra betyg. Har köpt hem den fler tal gånger redan och jag gissar att det kommer att fortsätta med det. En av mina nya favoriter, helt klart! ♥
Allt och ingenting | | Kommentera |
Upp