2 mars 2015

Mars.
Vad hände där, var det inte nyss februari? Tycker tiden går så fort nu för tiden. Har redan varit med om det "största" som kommer hända mig detta år, eller, det kan man ju inte helt veta säkert ännu. Men vågar ändå säga så och vill ändå säga så. Man kan ju undra då vad jag har att se fram emot? Mycket. Har hela denna vecka fylld med roliga saker. Programmet som fick mig in på Volvo innehåller 15% utbildning, så därför denna vecka tisdag-fredag kommer att just vara det. Vi är ca 27 personer och vi blir behandlade som en skolklass, PRIMA. Vi har aktiviteter som består av att åka ett litet tåg genom fabriken, gå på museum, besöka utställningar som innehåller design och annat sköj osv osv. Så det ser jag fram emot!
 
Var bara på jobbet två dagar förra veckan, hann bara vara med på riktigt en dag dock. Så när jag vaknade i lördags morse var jag bombsäker på att det var onsdag och att det var dags att bege sig till jobbet, tur som jag har hann jag se att det stod lördag på mobilen och kunde då somna om ett par timmar igen. Går som sagt upp vid 04 varje morgon och det hänger även med in på lördagen och halvt på söndagar. JAG VET hur jobbigt det kan låta med att gå upp 04.. Men det är lika mörkt 04 som när du går upp 06 eller 07, så det spelar ingen roll. Jag försöker att lägga mig i sängen 20 (vet, inget liv) så man hamnar i en rutin och då är det liksom som vilken dag som helst och det är inte det minsta jobbigt.
 
Annars så händer det inte allt för mycket, ska jobba på i 4 veckor till och sen är det ju påsk. Dåååå åker jag hem till mamma och pappa o hänger ett par dagar. Ska bli skönt. Saknar min lilla kissemiss och me friends. Nu ska jag försöka att sitta och se viktig ut här vi min arbetsplats så ingen blir ledsen på mig. Vi har inget som helst bokat idag så de flesta (jag) sitter mest och bara glor. Har gjort 3 nödvändiga saker idag så det borde  vara godkänt? Möte, möte och lämna tillbaka lånebyxor. KUL DAG. Brukar ha det mycket roligare, lovar. Så sjukt spännande jobb så att det finns inte. Den som är nyfiken och vill besöka är välkommen!!!
Allt och ingenting | | Kommentera |
Upp