22 oktober 2015.

En liten life update. Jag lever och har hälsan, är lyckligare än jag någonsin varit förut. Trots att jag just nu sitter som arbetssökande, men livet är bra ändå. Den 3 oktober gick flyttlaset från Göteborg till Jönköping. Så nu är jag sambo med världens finaste människa. Jag har fått mig ett sminkbord, DRÖM. Ska beställa en sminkspegel när pengar finns för det, om jag inte önskar mig en sån i julklapp. Vi får se! 
 
Livet rullar som sagt på och jag ska försöka att ta lite bilder på lägenheten jag bor i när det är snyggt och fint. Just nu ligger det en del saker överallt som ska ner till förråd eller slängas. Om några dagar ska jag åka till föräldrarna och stanna där några dagar och fira halloween och bara njuta av att det för en gångs skull är någon annan som lagar mat till mig haha... Saknar lille kissemissen med. Så ska krama på henne så mycket som hon bara tillåter. 
 
Annars sååå, ska jag väll nämna att min andra hälft snart flyr landet (under samma period som jag är hos föräldrarna så det funkar juh) men han har dock lovat att shoppa det mesta av vad jag önskat mig på Sephora. Önskar att Sveriges butiker var lika roliga som de utomlands. I utbud vill säga, för butikerna ser ju i princip likadana ut i alla länder. Nog snack om det.
 
Skulle bara visa att jag lever och strax återkommer när det har hänt något roligt och finns lite fina bilder att visa!
 
 
Allt och ingenting | | Kommentera |
Upp