Ett år i Göteborg.

För inläggen från flytten klicka HÄR och HÄR.
 
Går inte tiden alldeles för fort ibland? Men känner ändå att det är så otroligt länge sen när man tanker efter, Att det är otroligt lång tid sen jag faktiskt bodde I Stockholm. Som rubriken lyder så är det idag ett helt år sedan jag tog mitt pick o pack och flyttade till Sveriges framsida.. haha. Det är fortfarande det bästa beslutet jag någonsin har tagit I hela mitt liv. Har denna flytt, stad och människorna här att tacka för så mycket. Det finns så så mycket som har hänt, så mycket bra under detta år. Det är fantastiskt om man tanker efter. Hur livet kan förändras så, hur en själv kan förändras så. Så idag är jag tacksam. Att jag vågade och att jag aldrig tvekade på att det var hit jag skulle.
 
Allt och ingenting | | Kommentera |
Upp