För två veckor sedan

Fyllde jag år! Den 15 augusti. På den dagen, som var en onsdag, åkte jag och pappa till netonnet och sen ikea.  Mest för att jag hade tjatat om att jag inte hittade allt jag ville ha när jag, Malin och Rickard var där dagen före. Men iaf, det blev thai från vår stammis restaurang och efter det kom Rickard och Malin hem till oss för fika. Då blev det kladdkaka med lite grädde. Vi väntade tills fredagen den 17e att bjuda in släkt till middag och tårta. Den lilla festen höll på till 03. Det bjöds på god förätt, grillat och såklart tårta. Tårtan på bilden!! 
Det här är en del av det jag fick. Fick en massa småsaker med som jag inte orkade ha med haha. Typ toffsar och godis mm. Fick glassmemoryt av Malin & Rickard, pengar av farmor&farfar (500) och min farbror (500) och resten är från mammi och pappi. Mycket nöjd! Alla cash ska bli till dollar så jag kan köpa allt jag vill när det blir dags att resa till NY.
Allt och ingenting | | Kommentera |
Upp