2006

Detta är det roligaste jag har hittat på länge. Den som känner mig har inte undgått att Darin är min favorit. Darin som en gång bodde i Råcksta, sisådär 15 minuter ifrån mig med kära kommunaltrafiken. Året 2006 var jag 14 år gammal, eller skulle iaf fylla 14. Just när detta skrevs så var det sommarlov, sommarlovs slutet. Sommarloven på den tiden var det enbart Darin. Tror jag hängde första gången i Råcksta 2006 fast i april faktiskt. Påsklovet, hängde där HELA det lovet. MEN ÄNDÅ, nog om det.
 
Hittade denna godbit: http://lindame.blogspot.se/2006/08/darin-in-da-house.html
Med dessa två bilder i, så himla kul. Som sagt från 3 augusti 2006. Jessica, 13 år, snart fyllda 14, hänger med sitt fina gäng i Råcksta, i väntan på Darin.
Jag, Rebecka, Natalia, Isabell och Lisa. En av de pratar jag med fortfarade, två av de ser jag bara när det gäller Darin, en spårlöst borta haha... jaja.
Tycker detta är hur kul som helst. Det får mig ändå att undra också, var det fler som smygfotade oss när vi stod utanför o bara väntade? Vill se fler.
Har så MÅNGA minnen därifrån. Kommer säkerligen att slängas upp ett Flashback inlägg här någon dag framöver, det är ju trots allt 10 år sedan
Darin sökte idol iår.
 
Nu ska jag återgå till arbetet!
 
UPDATTEEEEEE
Kollade hennes blogg ännu mera.. alltså tjena! Hittade ännu mera! DETTA ÄR SÅ KUL
Jag, Natalia OCH DARIN.
Allt och ingenting | | Kommentera |
Upp